改善情緒,先要掌握腸道健康 | 建立腸道健康益生菌

黃連樹脂|腸胃影響情緒|大腸癌瘜肉胃痛食滯胃氣漲胃酸倒流自然療法

腸道 - 是第二個大腦

黃連樹脂|腸道第二個大腦|改善抑鬱症情緒低落|改善心情差|食益生菌腸道好菌

《腸道‧大腦‧腸道菌:飲食會改變我們的情緒、直覺和大腦》探討人體 #腸道健康#大腦功能 🧠之間關聯。書中詳細描述了腸道微生物群(又稱為腸道菌群)如何影響人類的 #情緒 #直覺、思考方式乃至整體健康💪

書中結合了最新的科學研究🔬,揭示了一個驚人的事實:

雖然大腦🧠和腸道🫃🏻位於人體兩個不同的部位,但它們透過腸腦軸緊密相連,互相影響。

腸道被稱為「第二大腦」,因為它含有大量神經細胞,而且腸道微生物的多樣性和平衡對人體的 #心理健康 有著深遠的影響。腸道菌群可以產生多種神經活性物質,包括 #血清素 和 #多巴胺 ,對維持 #情緒平衡 和促進大腦健康至關重要。

 #黃連樹脂 係地中海希臘Chios島上嘅黃連樹樹膠物質,喺傳統醫學中📚,經常用佢嚟治療各種疾病,包括:消化系統問題。最近嘅科學研究開始揭示,黃連樹脂對腸道健康嘅潛在好處,特別係佢點樣改善 #腸道菌群平衡

黃連樹膠有強勁嘅抗菌特性,可以抑制或殺死多種有害細菌,包括可導致腸道問題嘅細菌。研究發現黃連樹膠對 #幽門螺旋桿菌 有抑制作用,呢啲細菌同胃炎、胃潰瘍同 #胃癌 #大腸癌 有關。減少有害細菌嘅數量,可以幫助恢復腸道中有益菌同有害菌之間嘅平衡。

炎症係導致腸道菌群失衡嘅一個常見原因,可以導致多種消化系統疾病。減輕炎症,黃連樹脂有助減低腸胃炎症,維護腸道健康,為有益菌提供一個更好嘅生長環境。

部份研究指出黃連樹脂可能有助於加強腸道屏障。一個健康嘅腸道屏障可以防止有害物質同病原體進入血液,減少炎症同促進整體嘅腸道健康。呢個作用可能進一步有助於維持腸道菌群嘅平衡。
 
有研究顯示,黃連樹脂可能間接促進有益菌群嘅增長,如:乳酸菌同雙歧桿菌,呢啲菌群對腸道健康好重要。
今日起,朝早食1g 嘅黃連樹脂或補充劑
重新掌握腸道和情緒健康🫶

Tags:

Comments are closed

Latest Comments

No comments to show.
×